Op zoek naar een tekstschrijver?

Iedereen kan schrijven. U ook. Maar misschien heeft u daar niet genoeg tijd, creativiteit of inspiratie voor. Geen nood! Ik help u graag uit de brand!

keyboard-943745_640

Aandacht voor uw boodschap

Een goede tekst spreekt mensen aan, heeft een duidelijke boodschap en zet mensen (indien gewenst) aan tot actie. Als freelance tekstschrijver ondersteun ik organisaties bij het redigeren of schrijven van zakelijke teksten voor diverse media.

Méér dan foutloze tekst

Ik vis niet alleen taalfoutjes uit een concepttekst, maar zorg bovenal voor leesbaarheid, goede (zins)opbouw en een rode draad die daadwerkelijk ergens toe leidt. Zonder het geheel uit het oog te verliezen let ik op de kleinste details. Mijn schrijfstijl is duidelijk, eenvoudig en vlot.

Prettige communicatie

Ik hou van wederzijds overleg. Of dat nou tijdens een overleg is of lekker snel per mail of Skype. Als samenwerkingspartner zult u merken dat ik u open en eerlijk benader. Ik ga ervanuit dat u uw wensen en opmerkingen ook gewoon laat blijken. Zo krijgt u het beste resultaat.

Extra voordelig!

Naast ‘uurtje factuurtje’ kunt u gebruikmaken van mijn strippenkaart waarmee u in één aankoop 10 schrijfuren tegoed koopt met korting!

Wilt u dat uw tekst tot in de puntjes goed geschreven wordt?
Neem dan meteen contact met me op!

Bel 06-31376658 of mail naar mc.hendriks@hotmail.com.

 

Geef een reactie

