Gratis feedback en advies over uw tekst

Bent u op zich wel tevreden over uw communicatiemiddelen, maar bent u ook wel benieuwd naar wat een copywriter ervan vindt? Dan kijk ik graag eens met u mee.

freelance tekstschrijver

Wat is goed en wat kan beter?

U krijgt gratis en vrijblijvend feedback over:

  • de opbouw van uw tekst: kan de lezer de tekst gemakkelijk scannen?
  • de tone-of-voice: spreekt u de lezer aan op een toon die past bij uw doelgroep?
  • overtuigingskracht: hoe kunt u uw lezer overtuigen van de toegevoegde waarde van uw product, stap voor stap verleiden en hem aanzetten tot actie (bellen, aanmelden of bestellen)?
  • leesbaarheid: gebruikt u ellenlange zinnen, vakjargon of onnodig moeilijke woorden? Leest de tekst lekker vlot en gebruikt u een beetje humor?
  • inhoud: is de inhoud interessant en waardevol voor uw doelgroep?
  • authenticiteit: leert de lezer u goed kennen? Merkt hij hoe betrokken u bent bij uw klanten? Communiceert u open en eerlijk?
  • effectiviteit: staat er in de tekst duidelijk wat de lezer moet gaan doen (de call-to-action), zoals bellen, mailen, formulier invullen, aanmelden, drukken op een knop of link, bestellen of kopen? Moedigt u uw potentiële klant genoeg aan?

En als het om uw website gaat krijgt u ook gratis tips om hem beter vindbaar te maken. Zodat potentiële klanten u met de meest voor de hand liggende trefwoorden snel en gemakkelijk kunnen vinden op zoekmachines.

Mocht er onverwacht veel belangstelling zijn voor gratis advies waardoor ik het werk niet aankan, dan kan ik u helaas niet (direct) helpen. In dat geval maak ik met u een afspraak om u op een later tijdstip gratis feedback te geven.

Waarom doe ik dit?

Ondernemers kunnen elkaar helpen naar meer succes door simpelweg mee te denken met de ander. Door elkaar te informeren en te adviseren. En door te netwerken.

Zo help ik u graag een stapje verder naar meer klanten en hogere omzet. En natuurlijk denk ik ook aan mijn eigen omzet. 😉 Mocht u naar aanleiding van mijn gratis tips inderdaad uw teksten willen verbeteren, dan doe ik dat graag voor u, maar u mag het ook overlaten aan uw eigen medewerker of een andere freelancer. Dat mag u helemaal zelf weten.

Wat moet u doen?

Bel gewoon even (06 313 766 58) of mail naar mc.hendriks@hotmail.com.

Een persoonlijke kennismaking kan natuurlijk ook. Als u in de omgeving van Arnhem woont/werkt dan kom ik graag langs voor een kop koffie (of in mijn geval thee). Als de reisafstand lang is, is Skype wat mij betreft een ideale oplossing.

Laat me weten waar u over twijfelt.

Dan ontvangt u gratis en vrijblijvend tips voor aantrekkelijke effectieve teksten!

 

Geef een reactie

