Mooi resultaat

Een tevreden klant is voor mij meer dan belangrijk en het voelt heerlijk als een opdrachtgever laat blijken tevreden te zijn. Maar tastbaar resultaat is misschien nog wel leuker. Ik was vandaag blij met huis-aan-huiskrant hét Gemeentenieuws waarin een advertorial is geplaatst dat ik schreef voor Huifkarcentrum Bergh in Loerbeek (waar je overigens hartelijk wordt ontvangen en onder andere lekker kunt toeren op hippe elektrische dus milieuvriendelijke scooters). Na het interview mocht ik even op een scooter rondrijden… hartstikke leuk!

image

Vorige week haalde ik twee prachtig vormgegeven brochures op bij MediaZ, een communicatiebureau in Westervoort waarvan ik opdracht had gekregen teksten te schrijven voor twee brochures. Onderwerp: luxe vakantieresorts in de Franse Alpen, waar je als wintersportliefhebber echt je hart kunt ophalen. De verrassing was groot toen ik het resultaat voor me zag liggen. Als ik die brochures zie, denk ik aan hoe ik zat te schrijven over witbesneeuwde skipistes, de Mont Blanc en ijzige gletsjers, terwijl we hier in Nederland juist genoten van een aantal bijzonder warme voorjaarsdagen.

image

En zo kan ik nog wel even doorgaan. Dit is een periode van opdrachten afronden, resultaten bewonderen en toewerken naar nieuwe klussen. Zelfs in de vakantieperiode loopt het werk gewoon door. Wat staat er op stapel?

  • Online teksten optimaliseren voor betere vindbaarheid
  • Linkbuilding op organische wijze: gastbloggen
  • Verleidelijke teksten die gericht zijn op hogere conversie
  • Interviews voor advertorials

Stilzitten hoeft dus niet deze zomer. Heeft u ook een schrijfklus die u graag aan een ander overlaat? Neem gewoon even contact op, dan help ik u verder.

Geef een reactie

